dijous, 1 de març del 2007

Històries per a no dormir (II)

Després de l'accident (en parat i sense ocupants) que va patir el meu cotxe (lateral dret posterior) aquest agost (dia 2, concretament), vaig aconseguir que, el Dilluns de la setmana passada, m'arreglessin el cotxe.
Sols s'havia de fer planxa (i acabar pintant, esclar).
Vaig anar abans d'ahir a buscar el cotxe, a la tarda, m'hi van acompanyar amb un altre cotxe negre que també necessita planxa (problemes de l'ESP i la carretera de Parpers, que incita a tothom).
Arribo, aviso, pago, em treuen el cotxe del taller, m'hi pujo i ... falta la tapa del retrovisor del conductor !
Aviso al noi que me l'havia dut, que crec és encarregat d'allà, i es queda parat també perquè era ell qui m'havia dut el cotxe.
Entra al taller a buscar-la, no troba als de planxa ni a l'encarregat del departament. Em diu que em trucarà a l'endemà.
Em truquen ahir: Escolta, que la tapa del retrovisor l'estan pintant.
Perfecte, ja m'avisaran per anar a buscar-la.
Passa una mitja hora i dic: Pintant ? La tapa del retrovisor ? I del cantó esquerra ? Si la topada va ser al cantó dret del cotxe !
Truco i li explico a qui m'ha atès. No ho enten (bé, sí, però no sap perquè). Em diu que truqui a l'endemà per a parlar amb el de planxa.
Truco avui al matí: El de planxa, que és qui se'n va encarregar, té dificultats per a recordar-ho. Al final hi cau i diu que es van confondre. Veig que dubta, no ho té clar ni sap ben bé què dir-me. Avui a la tarda o demà tindré la tapa.

0 Comments:

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain