dijous, 1 de març del 2007

A quoi ça sert l'amour?



Em fa rabia. Perquè ella fa de borinot i ell d'autista ?
No ho podem evitar, acabem caient ...

Ull a:

  • Moment davant del mirall, curant-se
  • Petó que fa ella a dalt de tot de les escales de la catedral. És un petó Aladdin total. D'aquells petons que et tiren enrere.
[Actualització: 23:41 del 21 de març del 2007]

Buscant versions de més qualitat, l'artífex de la banda sonora i demés informació sobre l'autoria, he trobat que Llámame Lola ja n'havia parlat. Ara per ara no recordo d'on el vaig treure, però el .mov corria per aquí de ja feia molt de temps. No sé perquè però ha estat més colpidor aquests dies que no pas en els "altres" en els que el vaig veure, i això que la tensió hagués donat molt més de sí ... Potser és per això no tenia fotos a la cartellera de l'habitació.

Ho sento, canvio el títol.

Caurà la banda sonora. Curta però intensa.

4 Comments:

Anònim deia...

com tu diries: genialíssim

Unknown deia...

Si el torno a mirar em posaré a plorar ... a la última se m'han entelat els ulls.
Merda.

Razorbuzz deia...

Gracias por el enlace, pero ahora estamos en una nueva ubicación: www.llamamelola.com.

Unknown deia...

Corregido.

Pensaba que el de blogspot era un sucedáneo del auténtico "Llámame Lola", que había visto varias veces.

Por cierto: No has importado los comentarios veo. Verdad ?

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain