dijous, 22 de març del 2007

Els d'avui ...

... que no he pogut resistir comprar.
En teoria anava a buscar quelcom de Ken Follet o "El nombre de la rosa" en castellà. Finalment, i donats els consells d'en Font, he caigut aquí:

El arte de la guerra, per Sun Tzu
Sun Tzu

Pensamiento lateral, per Edward De Bono
Pensamiento Lateral

Inteligencia intuitiva, per Malcolm Gladwell
Inteligencia Intuitiva - Malcolm Gladwell

En realitat en aquest últim m'he colat i he agafat "Inteligencia Emocional", per Daniel Goleman. El pare jura i perjura que està a casa, però que no sap on. Potser me'l quedo, o vaig a canviar-lo pel que toca. Sino, igualment l'agafaré.

2 Comments:

Alls cuits mai couen deia...

Que t'he de dir jo del últim... que te'l quedis. I a més et compris l'altre que fa bona pinta!

Unknown deia...

Resulta que el de "Inteligencia Emocional" el tinc en català. Però esclar, en català, com que no m'agrada llegir. Ara, al no ser novel·la sino quelcom més didàctic ... no sé si quedar-me amb la versió en castellà i igualment comprar-me l'altre llibre o canivar-lo un per l'altre.

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain