dissabte, 10 de juny del 2006

Enorme

Escorxador d'aviram Moré:
88.7 (roba inclosa)
Hab. dels pares:
85.2 (nu)
__________________________
Enorme <- Récord (ni als Llops d'Argentona això)

De setmana "blanca", que això de blanc no és neu, és que no hi ets. Figura que estudio, però amb dos examens sense passar del 3, encarar l'assignatura no es fa amb masses ànims. Fa molt que no em passo per aquí, i no és que no tingui res a dir, és que el Sibarita, l'al·lèrgia i els encàrrecs, estiguin o no relacionats amb la uni, m'absorveixen. Vull més serenitat, i la tranquilitat d'haver aprovat SGBD i Mates Aplicades. Podrà ser ? Des que en Palacios està donant SGBD tinc els meus dubtes, i des que pretenc preparar un quadrimestre de matemàtiques un Divendres, Dissabte i Diumenge, tenint l'examen Dilluns a la tarda, i sense ajuda, ho porto clar.
Maleït de mi per haver arreglat l'ordinador i poder jugar al Lineage II, maleït de mi per voler passar les hores veient i rient amb House (hi ha un altre motiu pel que miro la sèrie a Cuatro, empassant-me la quantitat ingent d'anuncis).
Un altre anàlisi, amb la marejada de torn només de pensar que m'anàven a punxar. Volent tornar al cinema, però em veig incapaç. Podré mirar "Los Increíbles" o "Los Piratas del Caribe" tranquilament un altre cop ?
Avui, Divendres matinada, Robbie Rivera al SHE; hi volia anar, però la consciència pot amb mi, demà haig de rendir a la feina i a mates (sols em queden dues tardes i un matí per estudiar), però és que Robbie Rivera no tornarà a venir potser mai més al SHE (merda merda merda); Funk-A-Tron, la de Drop That Funk.


Una pel·lícula
, Princesas, la de la Candela Peña, del poc cine espanyol que crec és imperdible.

Una altra pel·lícula, Tapas, i tot perquè l'amor és una planta, se l'ha de regar una mica cada dia perquè no es mori; o es com una foguera, que s'ha d'anar almienant una mica dada dia perquè no s'apagui.

Un tema, Robbie Rivera feat. Shawnee Taylor - Funk-A-Tron (Drop That Funk Vocal Mix), perquè diu "To all your black ..." (crec, vaja)

Un altre tema, Adrima - I Can't Stop Raving, perquè és Adrima !

Ara resulta que amb qui millor em porto és amb qui no em parlava, i amb qui millor m'he portat és a qui no em faria res que desaparegués (de la meva vida, encara que sols sigui creuant-nos).
Deien a Princesas que existim perquè algú pensa en nosaltres, i no perquè nosaltres pensem en algú. Us demanaria que em paguéssiu per la feina que estic fent, perquè odiant (que és una forma de pensar) també fas que algú existeixi (i em canso).
Tanco els ulls i ja no veig fantasmes, però m'ha calgut moltíssim temps. Vull veure'm, vull que sigui un dels dies en els que agafes el desviament (veure Princesas) i tot surt rodó (no parlo de sexe, recordo que sóc misògin). No Eli, no, no pot ser que tot el que vegis t'ho passis per la pedra, i no tinc res contra en Flores, però joder, que és en Flores ! Als gordus se'ls hi diu Flores precisament perquè aquest noi existeix, per si no ho sabies. On m'he anat a ficar ? I encara em fa "gràcia" quan et veig ... serà possible.
Fa com 6 mesos que no et veig, l'última vegada van ser dos dies seguits sols, i després pum, vas "desaparèixer". Fa també més de 5 anys que no sortim i encara quan em veuen em diuen: Ahir la vaig veure a l'Ugly, anava amb un tiu"; al que jo no sé què respondre.
Estic escoltant un CD, un remember que vaig muntar, titolat (de titola, no te títol) "BLACK_CAR REM_01 by Po|^20" on obsequio als oients amb:

  • 1. -Els de loneliness- Billy More ?
  • 2. XTM pres. Ania - 74, 75
  • 3. Mauro Picotto - Like This, Like That
  • 4. Mauro Picotto vs. Barthezz - Moving Proximus
  • 5. Mark Pichiotti - Runnin'
  • 6. Soundesign - Happiness
  • 7. Groove Armada - Superstylin'
  • 8. Modjo - Chillin'
  • 9. - Solo Tu
  • 10. -buscant-
  • 11. -buscant-
  • 12. Roger Sánchez - Another Chance
  • 13. -buscant-
  • 14. Robbie Rivera feat. Shawnee Taylor - Funk-A-Tron (Drop That Funk Vocal Mix)
  • 15. Wamdue Projecte - King of my Castle
Falta Gigi, falta Junior Jack, falta Adrima, sobra Mark Pichiotti, sobra Groove Armada (però és que la intro és genial) i sobretot, falten Planet Funk i Daft Punk, però és que de Daft Punk les posaria totes ... :þ. El refaré i el presentaré per aquí. Atenció, pujare les songs al PutFile que tinc, a veure si algú em pot ajudar amb els noms dels temes (cal tenir traça en el tema dance del 1999 al 2002 aprox.), tot i que veient la participació en els comentaris, tant d'aquí com en molts d'altres blogs (que han obtat per intimidar als lectors), no crec que resulti molt. Recordem: Àlbums.

És un post fins i tot hapàtic, però és que no em surt res més. Ho sé, per postejar així millor que no postegis. Potser és l'única manera que tinc de que algú s'assabenti de quelcom que no sabria mai per boca meva, o potser sí que ho sabrà, però no hi caic en dir-li quan m'hi trobo (o potser acabo de parlar de dos "algú" diferents). Potser ho faig per, d'aquí un temps, rellegir-m'ho i poder enriure-me'n, i no dir que qualsevol temps anterior fou millor (llegiu Los pilares de la tierra i, potser, que ja no donc res per segur, s'us passen les tonteries). Merci per fer que m'entengui (potser sóc jo que t'ajudo a entendre't i desfogar-te ... encara acabaré ofegat jo ...).

Et vaig donar tot el meu temps i te'l vas gastar jugant a l'atzar.

by Po|^22

Comentari
: Porto des del Setembre del 2003 sense beure una sola gota de Coca-Cola (potser sí que l'he tastat d'alguns llavis) i sense tastar la xocolata, sigui del tipus que sigui; excloent algun bocí amagat o que fós impossible treure del postre que endrapava (sí, endrapo, no menjo). El que aconseguiria polint una mica algunes coses ...

Casat amb una del veinat, i si pot ser, del mateix carrer.

by Miquel Perejuan

2 Comments:

Versek deia...

Polito Mamon!!111oneone xD

Que passa que els gordos no podem cardar o que? No em diguis aixo, vale que la el 89% de les ties solen ser putas (abans o despres), pero que diguis que no podem cardar ... aix aix

Unknown deia...

Clar que podeu cardar ! Bé que follem els lletjos (o exòtics, com millor soni), no ?
Tampoc tinc res contra en Flores ni que es tiri a un pibón així, però ... digue'm cabró, no deixa de ser en Flores.
Un ptó Geno !

P.D.: Posaré la foto de l'orla aquí, aviso.

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain