dijous, 15 de juny del 2006

Bloglines

No pot ser ! Posem fil a l'agulla:

  • 101 subscripcions, en situació de poder augmentar.
  • 920 articles marcats com a preferits.
  • 300 nous articles diaris per llegir (aprox.).
  • 2 companyies de blogs prefabricats (Hipertextual y WeblogsSL), dels quals en tinc la uns quants sindicats.

Què farem ?
  • Eliminar subscripcions a blogs que es repeteixin molt entre ells (Gizmología, TEchnoGadgets, Gizmodo, etc. per posar alguns exemples d'alguna temàtica).
  • Reeordenar els blogs per temàtiques.
  • Carregar-me l'ALT1040 que de cada 3 articles, almenys 1 parla sobre la política de México DF.
  • Buscar l'alternativa (si és que no la tinc ja) als blogs prefabricats de les "companyies" del sector.
  • Llistaré aquí els 900 i pico articles que tinc com a escollits per així recordar-los i no tenir el Bloglines a rebentar d'articles de color blau.
  • Anar amb molt de compte i saber escollir blogs que realment filtrin els continguts que em poden interessar.

I sortint-me per la tangent, com porto fent tota la vida:
  • Estudiar SGBD, que demà a les 6 començo les vacances d'estiu !
  • Anar a buscar els cartells que m'han publicat del "concurs" de la uni.
  • Preparar la sessió de música per les dues setmanes d'Agost a Can Moré.
  • Tirar-me-la.

0 Comments:

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain