dimecres, 1 de març del 2006

Smonka !

Fa temps que no cau un sol enllaç interessant per aquí; tranquils, els estic preparant.

Per tu (que encara no ens coneixem, però ja et dic que fas tard):

CAMBEV2L

*Encara recordo el dia que vaig entendre la Relativitat; em podria remuntar a ... (remuntant, remuntant, remuntant, ...)

I aquí un set de fotos per a treure el sinlgot (és Déu senyores i senyors, Déu !).

Comentari: Què passa simpàtics !? Que no aviseu de que les cançons del CastPost no rutllen ? A veure si m'ho comuniqueu, que faré proves jo ! De moment, i havent-les repassat totes tan des de l'IE com del FFox, funcionen totes menys la de The Corrs i la de la Barbara Tucker (esobrrant-les i tornant a penjar-les, igualment no rutllaven). Tot i això veig que, per exemple, la d'en Michael Jackson amb Daft PUnk s'ha escoltat més de 30 vegades (espero que totes amb àudio, que sinó ...). Seguiré a la cerca. Gràcies per provar-ho, però repeteixo: Molesteu-vos a avisar ! Mantas ! Esclar que també podeu anar al botó My Music que hi ha a sota la fotografia d'en Link i mirar què hi ha penjat, no ? Va, us ho poso més fàcil encara: el meu altre blog, però aquest musical.

0 Comments:

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain