dimarts, 28 de març del 2006

I mira que odio ...

... fer servir el Blog de dietari (que no ve de dieta, ve de ... de ...).
Informo, per als despenjats i despenjades (m'hi incloc):


    Avui, Dimarts 28 de Març del 2006
  • 11.00h Comença el dejú de sòlids
  • 12.00h Comença el dejú de líquids
  • 14.00h Cap al CIMA
  • 15.00h Pre-operatori
  • 19.00h Quiròfan
  • 20.30h (aprox.) Post-operatori
  • 21.30h Cap a l'habitació
  • [Quan em desperti del tot] Menjar i partiduqui al Mario 64 DS.
  • [Quan me'n cansi] A sobar-la d'un sol cantó.


ESGP, runnin'.
EQ, ni punyetera idea del que haig de fer. Demà a la tarda ho miro.
SGBD, no podré venir Dijous a seguir amb l'emocionant tema de DBA. Al visat més del mateix (Geno, compto amb tu).

Una pel·lícula, Hijos de un Dios menor (no va de religió, ni molt menys).

Un àlbum, Planeta Kalkat - Maratón 2004.

Des que vaig posar les estadístiques la gent arriba al blog cercant coses insospitades; "biquini guru" ? 40 visites setmanals, poques, però jo estic la mar de content ! Gràcies als benvinguts i als malvinguts.

1 comentari:

Anònim deia...

ooooh! No sabia que t'operessin una altra vegada! :( Estas be cosinet?

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain