dimecres, 22 de març del 2006

1Up & 1Down

Up: Des de Dilluns, m'ha desaparegut l'asma. Portava 6 mesos prenent inhalador (SYMBICORT Forte; cortisona a sac, ho sé) cada 12h, i Ai! si me'n oblidava (alguna crisi solucionada amb Ventolín també va caure, però era cosa de nervis ja). O-lé ! No sé a què es deu, no hi ha hagut cap canvi respecte el meu tracte amb els àcars, però o-lé ! Puc respirar tranquil ! Toquem fusta.

Down: Dilluns a les 7 del matí (després de 3 dies seguits treballant) em vaig llevar tiritant (algo MOLT heavy) i amb mal d'orella (els qui em conegueu, potser sabeu de quin mal parlo). El tema ha acabat en que la febre i els atacs de fred/calor han durat 1 dia i mig (i a saber d'on venien) però el tema de l'orella ... Divendres operació d'urgència (o potser la setmana que ve, a molt allargar), i molt possiblement no sigui la última. Qui em manaria a mi remenar-me l'orella ?

Això sí, no podia faltar un TEMAZO: JJ Flores & Steve Smooth - Get Naked (Antoine Clamaran Remix). Per als normals, pilleu la versió de menys MB que trobeu, per als sibarites, la de 7,2MB i quasi 8min s'agraeix, sobretot a partir del minut 4 (sUbidón, sUbidón, ...).

Una pel·lícula: Family Man. I repeteixo: no calia que fós 25 de Desembre per creure en un Nadal així.

1 comentari:

Mireia deia...

coi de cap de setmana!! llei de murphy, despres d'una cosa bona una de dolenta! jo he pasat un finde genial i diumenge....FARINGITIS!!! estem a dimecres i encara em fa mal, xo dema ja anire a la uni...total 3 dies de classe perduts i un avorriment molt bèstia! no sabia aixo de l'operació, a veure si et trobo x el msn q no hi ets mai i m'ho expliques pq em fas patir!! aixo no pot ser eh! prou PoL!! un petonet i ànims!!! (no puc enviar sms, no tinc saldo :( !!) ho sento!! xo m'enrecordo de tu i penso en tu tb!! muaaaaaaaaaaaa

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain