dijous, 12 de maig del 2005

I torno a estar aquí !

Després d'una operació un tan delicada (i força desagradable, la veritat) torno a estar a caseta. L'anestèsia, com totes, deixa una mica XOF (veure l'anunci d'Ausonia o l'espectacle del Tricicle) i ara per ara intento eliminar-la el més ràpid possible (pixant, bàsicament).
Vull apuntar que el que tenia pendent abans de l'operació ja està resolt:


  • Deixar un parell de coses clares
  • Començar i acabar el treball de Xarxes i Serveis
  • Entregar la memòria de monitor !

Ara toca anar a buscar un casalet per a treballar aquest estiu, trucar a Mas Pagès i confirmar que hi aniré a l'Agost i ... quedar amb algú que ha estat més que atent aquests dies. A tu, gràcies.
Bé doncs, vull concloure avisant-vos de que no em veureu per la EUPMt fins el Dimarts segurament, que porto un "PEGOTE" a l'orella força acollonant i fa pupa, i raja i ... (sísí, en teoria m'han donat l'alta, però això de "drenar" per mi és "sagnar").
Sort a tots i fins aviat !

P.D.: La Nova Era (by Privat FM)

3 Comments:

Mireia deia...

xavi no t'enfadis :P a mi m'havia avisat xo pq jo soc una pesada i tot ho pregunto...a més a més tp ha sigut res important, ja sta a casa i tot!!! així q no li tinguis en compter, només es despistat (em sembla)...ara el q has d fer es cuidar-lo com a bon colega d carrera q ets :P
Pol millora't aviat q hem d nar a la platja :)
un petonet!!

Unknown deia...

jurs jurs jurs ! Xavi, tu i jo parlem pel MSN, i mentres punxes t'ho explico (em sembla q ets la segona i última persona q no sabia q m'operaven).
Mireia, lu de la platja .. no sé pas si em deixarà el doctor .. ja vurem; no descartis eh !

Mireia deia...

quan el sr doctor et deixi hi anem, ja saps q no tinc pressa xo mentrestant jo estiare negre i tu blanc :P i sino ja li pots dir al metge q jo et fare d'infermera :P

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain