dilluns, 16 de maig del 2005

el Navegant

Estimats lectors (navegants), certifico que navegar obre els ulls; no saps mai amb el què et trobaràs. Ahir va ser un dia MOLT productiu, en el què vaig trobar 3 coses super interessants que romandran en un mínim anonimat:


  • Vaig localitzar el blog d'algú MOLT MOLT proper (parlo físicament) que critica sense pèls a la llengua als seus congèneres (tan físics com històrics).
  • Vaig localitzar un altre blog que creia impossible tornar a localitzar (havia canviat de lloc, de nom i de format) i ... ostres ! Quines semblances eh !? Això és una ment cretiva (la meva) i la resta son fal·làcies ! Gràcies per innovar així i no citar a l'autor (recordo que el meu blog està sota una llicència CC eh ...); i aquest títol ... quina espurna, Déu meu !

... Incongruències que no fan més que dilucidar una veritat que se m'ha estat amagant durant, ara per ara, no sé quant de temps ...

2 Comments:

Versek deia...

wenas pol, si no es molt demanar podries posar les fonts .. tinc curiositat

Unknown deia...

Aquest és un tema que resoldrem en privat, ok ?

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain