dijous, 8 de maig del 2008

Pinyo

Fa menys de 24 hores que tinc la bici i ja han passat dues coses:

  • S'ha trencat (o fa el tonto) el buje de darrere.
  • M'acabo de fotre una santa ostia que m'ha rebentat el colze i tinc rascades per l'espatlla, la cintura i ara mateix noto que per la cama també. A més, quasi m'obro el cap també. McAgunLaPuta !!! Per a rematar-ho, se m'ha mogut el manillar i, ull, duïa la càmera de fotos (quasi nova) a la butxaca. Argh ! La he esclafat. Encara va però la carcassa està completament desajustada.

Nunca mais.

0 Comments:

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain