dilluns, 21 de gener del 2008

L'hora és ara

Traginant per internet i buscant alternatives al YouTube he topat amb VMEO (que es pronuncia "vimeo", aproximadament). Quina estat la meva sorpresa al trobar una molt bona aproximació al meu paradigma de noia. Quedeu-vos embadalits amb aquestes comisures, amb aquest llavi que demana que els mosseguis i aquests "olluelos" que se li fan (no parlo del nas perquè sino ja em desfaig). Déu meu ! Investigaré una mica més per a descobrir qui és aquesta preciositat. Disfruteu-la tant com jo !


Comentari: Potser que em comenci a mirar el material que corre pel meu país, que sino no fotrem res.

4 Comments:

Alls cuits mai couen deia...

jaja i li fots diosas al tag! que bo, quina edat creus que té?

Unknown deia...

Doncs deu tenir la meva edat (que d'aquí a 20min canviarà una xifra) però dorm sempre a la nevera, per això es conserva amb aquest cutis tan impolut.

I esclar que poso l'etiqueta de diosa !

Unknown deia...

Prò si és una cara cavall!

Unknown deia...

Doncs muntaré una hípica !

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain