dijous, 25 de gener del 2007

Yes!

He aprovat mates !

És igual que fa 2 dies fós el meu aniversari, és igual que hagin estat uns dies a Andorra la mar d'interessants i desestressants, és igual que m'ho hagi passat teta esquiant, és igual que tingui alguna que altre tonteria nova, és igual que hi hagi espectatives per a quelcom més, ... He aprovat mates !

Bé, no, no és igual, perquè no tindria res sentit sense tot ho anterior que he dit abans, les mates sols depenien de mi, tota la resta era molt més que una nota.

A alguns us estimo, gràcies per estar per aquí.

Per a pròximes comitives, 23 de Gener - 23 anys. Ja se sap per la pròxima.

Ostia, és que he aprovat matemàtiques ... i la part més xunga amb un 6, la màxima nota que he tret en aquesta assignatura. Sóc el puto amo.

3 Comments:

Xavier deia...

Felicitats Pol! Et felicito blogísticament parlant pel que fa als 23 anys (que jo ja hi vaig caure amb lu de la coincidència..) i per les mates. En Sesa segur que està molt orgullós del seu Senyor Romeu. ALe! xaoxao

Unknown deia...

Moooltes gràcies.
Ho està, li ho veig als ulls cada cop que em mira.

Alls cuits mai couen deia...

plas plas plas!!!

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain