diumenge, 17 de desembre del 2006

Interessant ...

Resulta que tinc una mena de "ban" permanent a Gizmología. Que com ho sé ? Molt fàcil:
L'altre dia, revisant l'RSS del blog en qüestió, vaig veure un article sobre l'N70, on un dels editors explicava les seves impresions al respecte. Vaig decidir-me a deixar-hi un comentari.
Avui revisava una vegada més l'RSS i dic: ostres, miraràs si has tingut resposta al comentari.
Quina ha estat la meva sorpresa al veure que no estava publicat (en el seu moment no ho vaig revisar perquè potser tenien un filtre per a comprobar els comentaris abans de publicar-los).
Com que no és la primera ni la segona vegada que em passa, he decidit fer una petita comprovació: en publicaré un altre però canviant el meu nick, el mail i la pàgina web.
Com que el nick i el mail són obligatoris, n'hi he posat un parell més o menys inventats.
Si us dic que tan bon punt he près "Publicar" ha aparegut què em podeu dir ? (alguns se n'alegraran, ho sé. Primos, que sou uns primos).
Acte seguit he decidit corraborar-ho intentant publicar un nou comentari però amb les dades de sempre, no fós cas que avui el filtre no estava activat.
Segona sorpresa: Al prémer "Publicar" no ha aparegut cap comentari a la web.
O sigui, que han betat el nick i el correu ... us repto a que ho proveu vosaltres: Poseu de nick "polromeu" i el meu correu "polromeu arroba gmail punt com" i em dieu si us pengen el comentari. Proveu-ho també canviant el nick i el correu pel vostre; us sorprendreu.
Lògicament hi haurà un e-mail directe als editors de Gizmología demanant explicacions, encara que em temo que ja sé d'on ve aquest problema. Discrepàncies i una crítica que vaig fer sobre un article que em va semblar de molt mal gust.
Em pensava que aquesta censura feia anys que no es duïa a terme, i menys en un medi com aquest, que tothom ho pot saber i llegir.

He omplert el formulari que ofereixen a Hipertextual per a posar-te en contacte amb ells. Qui sap si amb el ban que tinc tampoc l'acceptaran ...

Un comentarista baneado

Buenas noches,
Me dirijo al equipo de Hipertextual para exponer mi malestar en relación al blog de Gizmología (no he comprobado si esta situación se repite en otros blogs de Hipertextual, aunque espero que no sea así).
Vengo observando, de unos meses para acá, que los comentarios que "intento" publicar en las entradas del citado blog no aparecen nunca. Incluso revisando un mismo post, aparecen comentarios posteriores a la fecha en que yo intenté publicar el/los mío/s.
Para comprobar que esto era cierto y no tener sospechas infundadas he probado a publicar un comentario cambiando mi nick y me e-mail.
Cuál ha sido mi sorpresa al ver que, inmediatamente, éste aparecía como un comentario más en la entrada.
Para evitar el derecho a la duda y atribuirlo a que, en otras ocasiones, había un filtro de comentarios activados para evitar SPAM o improperios al editor he decidio intentar publicar el mismo comentario pero poniendo mi nick y e-mail de siempre, los problemáticos diríamos.
Como podéis suponer, y ya que recibís este formulario, el comentario no ha aparecido.
Pediría explicaciones al respecto y que me recordaran si esto se debe a una crítica que hice en su momento a un artículo que publicaron sobre un móvil "destinado a las modelos por su sencillez y diseño" (era algo así el artículo, ahora no lo recuerdo con exactitud).

Muchas gracias por su atención, Pol.


Comentari: Us mantindré informats.

--------

A l'acabar d'escriure aquest post i publicar-lo he dit: a veure si també et passarà això amb Xataka ara ...
També ! He fet exactament la mateixa prova: posant el correu bo i publicant i posant el correu dolent i publicant. Tachán ! També n'estic banejat.
No sé si hauré de canviar la manera de dir les coses o ... que els donguin home !
Quan Hipertextual respongui ens n'hi envio una ... o ho faig ara ?
Enèsima prova de la nit: ARa he provat de publicar però posant una direcció web falsa (amb el nick i l'e-mail canviats també), d'una web qualsevol.
Ha colat !
Això vol dir que em tenen banejat.

No es una pista, es una queja.
Tengo la extraña sensación que, al igual que en Gizmología, disfruto de un pseudo-ban o algo parecido ...
Ya que he comprobado que en Gizmología mis comentarios con este nick y este correo no aparecen he decidio probar suerte en otro de los "grandes" (y digo grandes porqué esto es una empresa con varios blogs a gestionar, nada más).
Publicar comentario con estos datos con los que os escrbio ahora: No aparece una vez le doy a "Publicar".
Publicar comentario con unos datos inventados (sin página web): Aparece el comentario inmediatamente.
Publicar comentario con unos datos inventados con página web más inventada aún: Aparece el comentario inmediatamente.

Teneís un filtro ? Me tenéis en una lista de baneados ?
Es curioso porqué no alcanzo a comprender porqué ...

Agradecería una explicación.

Atentamente, Pol.


Comentari: I després em diuen paranoic ... que si JaviMoya, que si Gina i ara això. :D !

Enèsima comprovació: He intentat comentar en una entrada en la que ja havia comentat.
M'ha permès fer-ho amb el nick inventat, però no amb el que uso ara. Molt interessant. Reunint més informació a cada instant.

1 comentari:

Anònim deia...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain