dijous, 3 d’agost del 2006

Filmografia

Una película, Memorias de una Geisha, perquè m'has semblat una història d'amor genial, el relat d'una vida (unes memories) que m'han tingut amb l'ai al cor. Una gran pel·lícula, en resum; rep un 10 per part meva. Potser caurà el llibre, encara que no té masses números. Per a saber-ne més: Memorias de una Geisha. Comentar que la protagonista, la Zhang Ziyi, em recorda moltíssim a la Scarlett Johansson però en versió oriental. A l'escena del ball està exultant.

Una altra pel·lícula, Munich, perquè el conflicte amb el món àrab dura des de qui sap quan, i pensar que tenien un avantpassat comú, Abraham. Jocs Olímpics de 1972, Múnich, Alemanya.

1 comentari:

Alls cuits mai couen deia...

un altre comentari..

la setmana passada vaig veure la de la geisha i també em va encantar!!

Tot i que jo trobo preciosa la geisha mare, la que l'ensenya i es bondadosa, saps? Fa goig tu..

a reveure

PD. és amor el que sent la geisha??? o és admiració per un bon home? i ell sent amor?? quina confusió.

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain