dilluns, 21 d’agost del 2006

Daft Punk a muerte

Per pura casualitat em vaig assabentar fa uns dies (dos mesos com a molt) que s'havia dut a terme un show protagonitzat per un dels grups de referència en quan a música electrònica de qualitat; us parlo, com ja debeu haver llegit al títol, de Daft Punk.
El show en qüestió es dugué a terme en el festival Eurockeenees, a Coachella (que no sé si és una sala, unes instal·lacions o un indret, com el conegut Brighton Beach).
Degut a aquest fortuit però molt celebrat encontre vaig poder localitzar vídeos en versió amateur de l'espectacle (grabats amb càmeres de fotografia digital dedueixo) on el so no dóna per a molt. Com que a part del show el que més m'agrada és la música, me les vaig enginyar per trobar el rip de la sessió i el resultat fou: l'àudio extret de les grabacions amateur, l'àudio en una qualitat més que acceptable per a ser una sessió (crits del públic inclosos) i un .rar amb totes les cançons per separat i els noms de les remescles que es van poder escoltar. S'ha de dir que fou tot de collita pròpia, una barreja de temes com Around the World, Technologic, Too Long, Superheroes, ... No us espereu Digital Love ni molt One more time (hagués estat massa maco), però quelcom s'hi deixa caure. Val a dir que les entrades d'Around the world em/ens fan embogir.
Així doncs us deixo els e-links del material que he trobat i dels vídeos que he aconseguit i que són decents per a ser visionats:

Disfruteu-ho, Pol.

[Actualització: (als pocs segons de penjar el post)]
Aquí us podreu informar més sobre el grup (menció especial a Thomas Bangalter, n'he parlat recentment), la seva actuació a Coachella i la seva discografia.

0 Comments:

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain