dimarts, 22 d’agost del 2006

1% ?

Está empezando a hablarse de una regla que sugiere que si pones a 100 personas en línea entonces una creará contenido, 10 interactuarán con este, ya sea comentando u ofreciendo mejoras, y los otros 89 simplemente lo mirarán.

from Microsiervos


Comentari: Llavors, per aquesta "regla", en cada posts que jo pengi hauria de rebre uns 10 comentaris i 89 visites, no ? Us asseguro que fent un promig no em surt això ni de broma. Potser sóc l'altre extrem de Barrapunto, així sí que surten les estadístiques.

Comentari2: És curiós que presentin aquest article a Microsiervos quan tenen els comentaris tancats des de qui sap quan (se sap).

2 Comments:

oli6 deia...

això hauria de ser així sempre i quan un comentari teu sigui vist per 100 persones. no?
segueixes viu? currant? ja ens veurem pel carrer de casa...ai no! això es impossible!

Unknown deia...

Bé, si partim de la premisa que 100 persones coneixen el meu blog (que crec que sí), la meva afirmació/esperança no va mal encaminada. D'altra banda, si segons el teu plantejament, cada vegada que vaig a posar un post, reuneixo a 100 persones i a partir del moment que el penjo prenc nota de l'activitat que tots aquests individus (m'hi incloc) duen a terme respecte el que jo he creat, em sembla que mai tindrà moviment aquest blog.
Merci per comentar i per preguntar.
Viu ? Sí, ja veus que no paro amb el blog.
Currant ? Vacances de 3 setmanes, 1 a Menorca, 1 al País Basc i 1 a casa sense pares.
El carrer de casa ? inpracticable, i en tinc una per explicar-te (sobre el carrer, ja sé que no atrau).

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain