dilluns, 8 d’agost del 2005

Una mica fins la po**a

Tal com porto fent aquests últims dos mesos i com em temo que seguiré fent, per als que entreu aquí a llegir (si és que algú entra (sí, ja sé q tinc comptador de visites, però no recordo mai quin era l'últim número que hi vaig veure)), abandono una mica aquest Blog, i dic una mica per no comprometre'm a res, a diferència d'abans que intentava posar "coses" continuament.
Em trobo en un estat una mica d'hivernació i fins la po**a de tot una mica; busco, i trobo algunes coses, però en perdo d'altres. De moment seguiré així, jo sol amb mi mateix, ok ? Per a consultes antidepressives, a mi no si us plau (no dic que estigui deprimit però us podria caure un moc). Gràcies de tot cor (cor? What's this !?).

0 Comments:

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain