dimecres, 29 de desembre del 2010

Houston, tenim un p*** problema

Tenia el meus dubtes, però després d'això ja puc confirmar que no hauria d'haver escrit sobre el 20091222.

Missatge de Souncloud:

The track "Serotonina FM 20091222 - InSession Soulful Night (59min cutted)" you have uploaded to SoundCloud on December 22, 2009 was recognized as "Kem - Heaven", which belongs to the rightsholder Motown and has been blocked. If this block was triggered by mistake, please submit a counter notice below.

Heaven, de veritat, el tema que donava cos al post sobre la capacitat de llegir els llavis ha tirat per terra tota la sessió?

És que és més fort encara, perquè JUSTAMENT aquesta sessió em vaig afanyar a pujar-la (i quan dic afanyar vull dir anar cagant llets) per a fer-la disfrutable aquí i allà i no dependre d'internet; la que vaig córrer per grabar a la ràdio, la que em vaig prendre la molèstia de tallar ens uns segons perquè i cabés al Soundcloud, la que em permetia seguir-te cantant i sentint (en aquest cas, "sentir" val per ambdós significats).

¿Estamos locos o qué?

Minipunt negatiu per a Soundcloud. I no, avui no hi ha poesia.

Ja m'havien deixat dubitatiu les reaccions al post, però és que ara està cantat que no hauria d'existir.

Sempre podrem cantar Got'til it's Gone.

*Afegitó: acabo de confirmar mitjançant el Soundcloud que el meu humil canal del Soundcloud, amb només dues sessions, ha rebut més de 200 escoltes. Increïble. A sobre, les sessions que hi ha no són les bones, una perquè estava tallada (i ara vetada) i l'altra perquè no és la remasteritzada que recentment he refet (tot per millorar-la). Hi ha espines que hom no es pot treure de cap altra manera que fent bé la feina.

0 Comments:

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain