dilluns, 27 de desembre del 2010

Clip Plus

Fa cosa d'1 any (i 4 dies), vaig preparar una sessió brutalment emocional (i alhora emotiva) de Soulful black-leg. Era per a Serotonina FM i té un títol tan descriptiu com: 20091222.

I perquè emocional? Perquè sols les emocions van aconseguir inspirar un treball de tal nivell que únicament amb el cervell i la tècnica no es pot assolir.

Zappejant, o sia, fent zàpping de les sessions que tinc del programa de ràdio he passat fugaçment pel primer segon de la sessió i ja m'ha colpit. Automàticament he recordat la interacció que acompanyava l'emissió en rigurós directe d'aquesta obra mestra (sí, tinc padrina i àvia, i ambdues diuen que sóc molt bo en tot el que faig i molt guapo, així que chitónpuntocom). I automàticament també he recordat els teus llavis, al retrovisor, dient-me "t'estimo", i la teva veu, a cau d'orella, cantant, en la mesura del possible des del diafragma i no sols des dels pulmons, cadascuna de les paraules que ressonàven al cotxe. I molt possiblement també et sortíssin del cor les paraules, però això ja no ho podrem saber mai.

M'estic preparant l'mp3, el nou i flamant Sansa Clip+ (d'autonomia limitada i de reduït tamany) per a demà al matí, fer una intensíssima sessió d'entrenament aeròbic al gimnàs. Tovalloleta, Gymboss, Powerbreathe, pantalonet, guantilles, corda, bambes, etc. sobretot, perquè ja veurem demà què t'has oblidat.

Ah, i auriculars! I el pla de múscul i exercici del dia, dilluns.

Estic opositant, i ara sols em queda que ho sàpiguen tots els del meu cognom.

Enginyeria Industrial no, però física no queda descartada, tot pel Sr. Cambray i la seva infinita sabiesa, pel Sr. Óscar, d'àlgebra, i la seva sorpresa, pel Sr. Ortego i la seva puntualització, etc.

Bona nit.

0 Comments:

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain