dimarts, 21 de setembre del 2010

Serotonina FM: It's over

Bona nit a tots els seguidors i seguidores de Serotonina FM,

Avui, oficialment, el programa de ràdio de música remember que conduïa a Ràdio Argentona cada dimarts de 9 a 10 de la nit ha estat clausurat.

Després de més d'una setmana de l'arrencada de la 3era temporada del programa he pres la decisió final d'acabar amb aquesta etapa musical.

Va començar per la insistència del meu pare per "fer alguna cosa" relacionada amb la música, i donat el meu passat a la ràdio fent un programa musical en el temps en que hom comença a afeitar-se doncs vaig decidir tornar a intentar-ho, aquesta vegada en solitari.

Després del 1er i darrer programa de la 3era temporada no m'he vist amb ganes ni energia per a prosseguir una temporada més, amb les seves respectives 40 i pico setmanes. No era per falta d'idees, però crec que les més trencadores ja havien passat.

S'ha de dir que en aquest primer i darrer programa també hi ha haver factors externs que em van contrariar abans i durant la sessió i van minar una mica més un camp que ja deixava força que desitjar. Això sumat a que la selecció que havia fet em va decebre passats 21 minuts i que la setmana anterior pensava fer programa però no vaig ni poder entrar a la ràdio (per problemes logísitcs) van acabar d'esfondrar el poc que quedava.

Com que sempre hi podré tornar (o no), no patim.

Dir-vos que si esteu interesats en reescoltar qualsevol dels programes, de tenir algun o altre tema que us hagi agradat, de poder descarregar-vos les sessions (sense veu) d'un programa en concret o la grabació en alta qualitat del programa, sols m'ho heu de dir. El mateix amb els tracklist.

Si visiteu la web del programa: http://serotoninafm.wordpress.com/ podreu consultar els programes fets fins ara (mentida, no tots, però m'heu de deixar temps per actualitzar-ho).

Per a qualsevol cosa, aquí. Mica en mica aniré fent desaparèixer les restes de Serotonina FM de la xarxa (guardaré còpia de tot).

Per darrera vegada, moltes gràcies per estar aquí.

Atentament, Pol.

Missatge enviat a tots els membres del grup del Facebook "Serotonina FM".

0 Comments:

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain