diumenge, 20 de desembre del 2009

Tutina + NiNa^ + ^eMMa^

No vull ser el darrer escull, el darrer o, millor dit, l'enèsim que et perdona. No t'ho mereixes però potser ja seria hora de que em perdónes jo d'una vegada.
-Pol, tu seguies el teu cor, no t'ho pots retreure.
-Ja, però això va provocar que em perdés el respecte, i això sí que no m'ho perdono, ni a mi ni a qui m'ho va "fer fer".

Atentament, des d'un Pou, Pol.

P.D.: Quina punyetera nit la d'ahir. Entre el somni de la nit anterior i les visites (algunes inesperades i d'altres inoportunes), em van fer un complet sense tocar-me.

0 Comments:

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain