dimarts, 12 de maig del 2009

Antonio Vega - Lucha de Gigantes

  • Adiós Antonio Vega #


Avui tots som Antonio Vega.

P.D.: És una maleïda iornia que avui m'assabenti que aquesta cançó és d'Antonio Vega, qui a més a més em va inspirar/deprimir tantíssim amb La chica de ayer.

Un dia em van dir:
Jo vaig créixer escoltant aquesta cançó.


El meu homenatge a Antonio Vega al blog:
  • nacha pop - la chica de ayer #
  • nacha pop - la chica de ayer (no puc parar) #
  • nacha pop #
  • homer dice: ¡ouch! #
  • Ploraner #
  • el retorn #

0 Comments:

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain