divendres, 21 de març del 2008

La Pobla de Segur

O millor dit: des de can collons! Que no us imagineu ho lluny que estic de tot arreu.

Ahir vaig intentar parlar amb la collons però em va ser impossible. Veient que m'havia fet una perduda més tard per a saber què volia, avui hi he parlat. Que extrany, hi ha converses que sembla que tinguin pressa. Diu que se n'ha alegrat, i li he contestat que "això espero"; em sembla que precisament que contestés això no s'ho esperava. Així doncs, fins una altra. Adéu Pol.

Ens veiem el Diumenge i em conteu com ha anat el finde.

0 Comments:

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain