dimecres, 28 de novembre del 2007

3 anys

I mira que hi vaig pensar mentres estava ahir entrenant, però res ... va ser arribar i acabar fent unes partides amb en Royo i en Pedro al Mario Kart. Ho recomano sobremanera a tothom que vulgui: 1. Desconectar 2. Passar-s'ho teta durant una estona amb els amics (i que sigui ho més aprop que estàra d'una "teta").

Últimament no sé què passa però les estadístiques del Google Analytics han mort, 0 visites al dia, des del 12 de Novembre, i no entenc perquè. Però ho més curiós és que justament aquest mes m'he trobat amb persones que diuen són assidues al meu blog (per poc que comentin). Bé ! A tots aquests seguidors i seguidores, gràcies per estar aquí; seguiré amb el ritme i temàtica habitual: tot el que m'interessa.

3 anys de blog ... a veure quan podré dir 3 anys d'entrenament !

5 Comments:

Sanse deia...

és que no te en consideració la gent que llegeix els posts via lectors RSS :P

Jo també dec portar 3 anys de bloc... ARa el creo, ara el borro, ara el creo... ara... http://xsanse.net i ... estic iniciant un projecte amb un amic de software lliure. Un dia si vols t'explico de què va XD

Unknown deia...

Però és que d'una mitjana d'unes 40 persones diàries, ha baixat de cop i volta a zeru patateru.

Xavier deia...

jo segueixo fidel al teu blog, al teu feu, encara que no comenti amb gents freqüència.
felicitats!XD

Unknown deia...

Moooltes gràcies, Xavier.

Ho teu ja és per proximitat.

Alls cuits mai couen deia...

felicitats :D jo si que comento

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain