dilluns, 24 de setembre del 2007

Avui tots som en Santi Ortego

  • Ha mort Santi Ortego #
En Santi fou primer el meu professor de l'optativa de Bases de Dades i durant el meu últim quadrimestre a la universitat el meu tutor orientador per al Projecte de Final de Carrera.

En Santi està entre les 3 persones amb qui he coincidit en aquesta vida que han fet una cosa més propera al que a mi m'agradaria arribar a fer un dia: tenir uns coneixements no infinits però sí amplíssims i sobre una varietat enorme de temes. Comparteix esglaó amb el meu tiet Jordi de moment.

Desitjant que ens hagis deixat completament en pau, Pol.

5 Comments:

Sanse deia...

Una de les persones que em va marcar a la carrera... Pol la paraula que busques per definir a en Santi és Enginyer de la vida. Et podria estar hores parlant sobre qualsevol tema.

Gràcies per tot Santi.

P.D. Dijous deixo Dani i entro a treballar a Seidor Consulting...

Unknown deia...

Bona definició.

I aquesta consultoria d'on ha sortit ? I el més important: et compensa ?

lakame deia...

També va ser el tutor de la meva carrera, avui m'en he assebentat... i el trobare molt a faltar.
Una grana persona.

Alls cuits mai couen deia...

I afortunats vosaltres que us l'heu trobat

Sanse deia...

seidor es la principal consultora de sap a Espanya, entre altres coses. És una empresa enfocada en les tecnologies IT

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain