diumenge, 11 de febrer del 2007

Guia per a la vida

Allò que faci més d'un any que no toques/mires/remenes/uses ja ho pots llençar.

by la veu de la meva consciència

Comentari: En realitat m'ho ha dit la meva mare, però ja ho dic bé quan parlo de "la veu de la meva consciència". Ara repasseu totes les coses que podrieu arribar a llençar i que, mirat fredament, sabeu que mai més utilitzareu.

Em mirava una web que acabo de trobar llegint a PJorge. És una parida i crec que si guardo l'enllaç mai el faré servir (com molts que fa més d'1 any que estan aquí inactius) i que si us la penjo aquí, quan faci repàs del blog (d'aquí molt de temps), em serà completament igual. Què faig ? Aplicarem aquesta norma que se me antoja molt pràctica. Potser algun dia aconsegueixo fer neteja finalment.

0 Comments:

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain