dijous, 1 de febrer del 2007

Dilema un altre cop

  • Tele [Thomson - CRT - 28' - 100Hz - 16:9] #
  • Rellotge [Nixon - THE 286] #
  • Rellotge [Nike - Cuff 1809] # + Bambes [Nike Air Triax 2 Blue]
  • Espero que això passi

Comentari: No sé què fer ... com surti la Wii en negre abans del que està previst (segons Gizmodo, a finals d'any) m'entra quelcom. DS Lite, t'estimo però ara t'hauràs d'esperar. Si em compro la tele, no tinc rellotge, ni per la Wii ni per la DS Lite. Si em compro el Nixon, no tinc ni per la tele, ni per la Wii, ni per la DS Lite. Si em compro el Nike Cuff i les bambes (si les trobo) no tinc ni per la tele, ni per la Wii ni per la DS Lite. Si m'espero a que arribi la Wii negra no tindré ni rellotge, ni tele, ni bambes i potser ja no trobaré una 100Hz ni de casualitat i una TFT em sortirà massa cara.
Si em compro la tele, tindré una súper tele a l'estudi per a viciar-me i veure pel·lícules i series directament de l'ordinador, amb la possibilitat de disfrutar de la Wii a finals d'any en color negre (i potser amb DVD i tot). Si em compro el Nixon i el Nike Cuff i les bambes, sabré l'hora i potser també tindré unes bambes de fa més de 10 anys.
Potser demà em compro la tele ... merda !

També vull una videocàmera (una Samsung amb un segon objectiu acoblable per a filmar "l'acció" en 1era persona), una càmera digital (una Sony T-50 o una Canon IXUS65 o superior), una moto de cross, que porto 3 dies donant voltes amb les dels amics i tinc un mono ... increïble (KTM, Honda o Yamaha, 250 o 450), uns Snowblades Salomon tope de gama i les respectives botes, ben "mullides", un portàtil ASUS W5F que em permeti fer de tot a tot arreu, un Honda S2000 o un Toyota Sprinter Trueno GT Apex AE86 (un Nissan Skyline GT-R de 280CV seria ja ... la reostia) i algu que em mimi !

Vull començar a treballar fora de casa d'una punyetera vegada i poder gastar-me els diners al meu gust i seny.

Ara que dic això de mimar: Avui he conegut a la cambrera, que per més collons, resulta que es diu Gina (no sé d'on ve, però ho investigaré).

0 Comments:

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain