dilluns, 27 de novembre del 2006

Propagació

Això és el que em sembla que està passant amb la Gina i el seu nou blog. Des que es relaciona amb en Javi (o almenys amb l'equip que duu ...hmmm...), les coses han canviat moltíssim.
Hi ha un barullo al darrere que no em fa gens de gràcia. És com fer un estudi de mercat i presentar un producte com aquest: provocatiu, que satisfaci el que majoritariament es busca (que no interessa), amb unes pinzellades d'interès. Recordo alguna cosa al respecte en els comentaris a l'inici del blog; fent suposicions conspiratòries (que no conspiranoiques) i com se escurría el bulto.
Quina mania en no citar les fonts...
Tinc curiositat per saber com anirà i com acabarà (si és que es dóna mai) la visita d'en Javi al Japó, on se suposa es trobarà amb l'entranyable Kirai.
Recordem una altra trobada (1, 2) entres dos bloggers molt coneguts, Kirai i Pablo Moreno Galbis

8 Comments:

Gina deia...

si tu ho creus aixi...

El blog el faig pel meu gust, i no pas pel públic.

Jo no intento fer diners, ni visites, simplement es a mode de autoterapia per a no carregarme al personal.

Ah! y hmmm només es un persona.
Y una altra cosa, desde que tinc blog que tinc contactes amb en javi, no es res nou. Des del principi va ser el meu amic i em va apoiar, el meu exit no ve per ell.

Unknown deia...

Ok. Me'n alegro que no confirmis les meves sospites.
Pel que fa a en Javi, segueixo en el meu escepticisme.
I pel teu blog... al meu parer ja no és el mateix; no trobo correspondència amb la percepció que tenia abans.
No és que no et dongui suport, ni molt menys, si és la teva iniciativa, endavant, per alguna cosa es diu "Diari personal".
Em té encuriosit la velocitat a la que ambdós heu respòs a les meves crítiques.

Unknown deia...

Si dic que la modèstia és un grau, em mullo massa?
Hi ha efecte "Microsiervos", "Slashdot", "Barrapunto" i fins hi tot "...hmmm...".
De debò que ni hi té RES a veure ?
Potser el fons de pantalla i el fotorgama del primer vídeo hi tenen a veure també.

Gina deia...

com com??

No he rebut mes visites desde lo del video. Des de que vaig deixar de dibuixar perque em falta la meva wacom (arribara aquesta setmana), estic tinguent una mitja amb les mateixes visites, potser si vaig tenir un pico desde que em va linkar proletarium, pero confio en el seu criteri, i si em linka es que troba que es bo..

A la gent li agrada i jo encantada.

En javi tha escrit?? que dius! es tot un honor que es dirigeixi a tu :D Felicitats.
i si, en javi es nomes una persona. Ho juro pk lajudo a fer les entrades.

Unknown deia...

Home, felicitar-me perquè es dirigeixi a mi, en Javi... com que no caldria.
Enhorabona si colabores també amb ell doncs, perquè admeto que moltes enganxen.
Com a bon blogger i navegant, seguiré investigant, tan per a desenmascarar com per a acabar convençut del que es pensa que és evident.

Gina deia...

evident? que es evident?

Soc una persona normal, amb un blog normal, no estic inscrita a la kgb ni soc del kkk... aixi que tranquil, no cal que investiguis mes

Unknown deia...

Em refereixo a incongruències, a canvis, a discrepàncies, a betacions, a...
Vui tranquila, que jo estic aquí, en el meu blog, i no sortiré a emprenyar.

Unknown deia...

Lo d'evident no ho has entès.
Em referia a el supòstit contrari al que jo he fet, que tu i demés bloggers sou tan reals com jo.
Qui sap si m'acabo convencent...

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain