dilluns, 24 d’abril del 2006

Ara sí ?

Feia anys que et buscava (des del moment en que les meves hormones van començar a fer efecte, això em remuntaria fins als ... 11 anys?) i això que he tingut la tira de falsos positius.
Et puc descriure tan física com mentalment, però sempre en termes relatius; al cap i a la fi és a mi a qui li importa.
Ets tu ? Ara hi he afegit el cos a la descripció, em falta un nom i tota la resta.
Els lleons (i les lleones, i tots els caçadors) fan una cosa: Marquen una presa, i no paren o fins que l'han aconseguit o han d'abandonar extenuats. És un mètode efectiu per a aconseguir el que es preten però que en cas de no resultar et pot deixar exhaust, el suficient com per no tenir forces en cas de necessitar una altra presa (Atenció: No ho estic escrivint en to despectiu, ni molt menys, és una de les meves moltes metàfores que us han ajudat a entendre'm i a entendre les coses). <- N'hi ha que ni així.


  • Pregunta: Et marco ?
  • Pregunta2: Canvio d'estratègia ?
  • Pregunta3: Creus que aquesta és hora de presentar-se ?
Hi ha dues persones que m'han robat el cor anant completament de negre (encara que les situacions i els motius de dur aquest "uniforme" eren completament diferents); una ets tu, i l'altra és Ella.

0 Comments:

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain