diumenge, 30 d’octubre del 2005

Olorant l'aire

Tornant de casa d’un conegut d’aquí Argentona, he vist de lluny una dona que caminava en sentit contrari al meu. El sol havia desaparegut ja i el reflexos els provocàven les llums del carrer; així doncs que veig com la dona deixa anar un núvol de fum que semblava que li sortís dels cabells. Al cap de cinc metres em creu-ho amb ella i ensumo l’aire que ha deixat marcat. Per sorpresa meva aquesta olor em sona, tabac + perfum de dona. He buscat l’origen d’aquest olor familiar i l’he trobat: és l’olor de la discoteca; ple de noies i fum, on ens posem les nostres millor gales, intentem que la millor olor que perecbi algú que ens fa dos petons sigui el seu record nostre d’aquella nit, i el tabac, que conduïm o no aquella nit, de segur que ens acompanya fins a la nostra habitació quant el sol ja despunta.

7 Comments:

Anònim deia...

A estas alturas, y aprendiendo idiomas... La verdad es que el esfuerzo merece la pena.

Enhorabuena por tu web :)

Unknown deia...

Lo de aprendiendo idiomas, va por el post anterior, no ?
El problema de haber abandonado/finalizado la enseñanza obligatoria es que, a no ser que lo haga por cuenta propia, no voy a practicar mucho más ni a mejorar ya que, si tomo como ejemplo a los profesores que tengo en la universidad, válgame dios de seguir escribiendo mínimamente bien.
Con la web, hago lo que buenamente puedo, pero gracias.

Anònim deia...

Me refiero al que estoy aprendiendo yo al leerte ;)

Unknown deia...

AAHhhmmm ! Pues para cualquier duda deja el comentario, q como me llegan al mail, lo leo a diario.

Ella deia...

Curiós.

Mireia deia...

l'olfacte a vegades em fa sentir sensacions que em recorden a moments viscuts en la infantesa o fa que la meva memoria viatgi a llocs que aprecio molt i que se'm fan presents quan sento deteminades olors. m'agrada el q has escrit. un petonas wapo!! :)

Unknown deia...

Ella: http://polromeu.blogspot.com/2005/09/blogday-i-un-retallet.html <-- Llegeix el comentari, si us plau.

Per no tenir, no tinc ni llapis i vaig amb un sol color de boli.

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain