dissabte, 15 de gener del 2005

Si no em coneixes, passa

En principi, la perllongació de les vacances que he aconseguit portar fins fa 4 dies ha estat força bona, tot i fer-me patir bastant aquets dies. Fa 1 mes hagués dit que per Gener em MatAdminSisteBasEnginyeriatitzaria, però, per sort, i per esforç, hem acabat BasEnginyeriatitzant-me. Demà és l'examen de Bases, i tinc un no sé què al cap (o és al cor) que no em deixa estudiar en pau ... Pensava que amb la dedicació a les pràctiques que he fet aquests dies tindria el tema mig resolt, però és que em veig GAIREBÉ incapaç de resoldre el 1er parcial, i això que en teoria el tinc perfectament assolit (véase Sessió5 i Implementació.pdf) però ... uF ! RollUP, GROUPING, DUAL, NOU TIPUS DE DADES, ALTER USER, ... too much, i a sobre, avui no he emprat la tarda en això (no dic que l'hagi perdut, ni molt menys ...). En fi, esperem que sigui benevolent el Senyor Casado, ja que si puntués l'Eduard, pillariem per tots cantons (cert plagi i demés similituds). Recuperar el 1er serà quelcom titànic que ara no tinc temps per preparar, i el segon ... ostres, és que veient el pal del 1er, em farà pupeta al culet ... Bé nois, vaig a estudiar una micona i a mirar-me TOTES les sessions (a més a més de la Implementació); desitgeu-me sort (alguns ja ho heu fet) i que em tregui aquest quadrimestre net un altre cop (idem 1A, que a 1B em van quedar les Mates, no sé si per dessídia o per "l'Any que ve et proveïm d'una acadèmia" (que al final no ha estat tal, sino que ha sortit de la meva butxaca).
Bona nit i "si vols seguir la festa, truca'm!"

0 Comments:

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain