diumenge, 16 de març del 2014

From Asia with love

Avui m'ha llegit la mà una dona de la que no en sabia absolutament res, ni ella de mi. Resultat: se m'han caigut els collons a terra.
Que sóc molt llest ho ha repetit molt i amb molta insistència, i que en l'amor ho tinc molt i molt complicat, també.
Que gasto molt i no puc estalviar, també, però que no són tonteries, és una despesa "bona".
Que quan algú no m'agrada o no m'interessa tallo en sec i l'aparto.
Que no tindré molts diners, però que amb els que tindré estaré bé, que són els que necessito.
Que tindré dos fills (no m'ha sabut respondre si serien meus).

I avui han passat més coses: he sabut que et cases. Enhorabona.

PD: Ah, y que come mucho mucho coco.
PD2: Ah, y que hay tensión en casa, no mala, no mucha, pero hay tensión.
PD3: Ah, y muy muy buena salud; muy buena.
PD4: Ah, y le gusta mandar; manda mucho.

Bru-tal.

0 Comments:

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain