dimecres, 25 de juliol del 2007

Lucy

Vivint perquè un dia la Lucy i jo ens creuem, així, de casualitat, sense voler-ho, però desitjan-t'ho.

...si ese tio del beso es un ex, entonces, guapa, eres como todas las demás, que cuando os sentís solas y abandonadas, preferís volver atrás antes de ir hacia adelante...

from Manuale d'Amore (I)

No estava preparat ni per veure't ni per veure el que he vist. No m'ho esperava. Just avui el destí ha volgut que pensés: potser per fi s'ha pirat a l'estranger i estaré un bon temps sense patir per trobar-me-la, i avui, pam ! I no, no era un petard, això va ser ahir al MeTumbo també.

Resulta que demà comencen les Santes. Mira que vaig bé, comptava una setmana més de calma ... que no siguin com l'any passat, si us plau, només em faltaria faltar-me al respecte una vegada més i patir sabent i aprenent el que no havia vist ni sentit abans. 3 ? 4 ? 1 ? Amb quants en tens prou ?

Com no faci cas de la cita, com no faci cas d'en Mark Twain, com no n'aprengui d'en GonzoTBA, com no em foti les piles i segueixi els consells d'en Mikimoto, aquí hi haurà un aterratge forçós que no em deixarà desenganxar-me del terra.

Patint, maleïnt-me, enrarit, compungit, ressentit sobremanera. L'altre dia em ve a saludar i li giro la cara. Em diu: A mi el passat no m'importa. I responc: A mi sí, sóc un rencorós. Mirant el calendari per trobar el dia en què no em despertarà cap tipus de sentiments, simplement em relliscarà, on em veuré per sobre la situació, tal com deia en Nando; no t'has de rebaixar, simplement passa, que no pugui amb tu.

De petit volia inventar una màquina, una mena de visualitzador en rajos X que mostrés una mena d'aura. Però una aura molt especial, que ens permetés veure, en contacte amb altres persones, conegudes o no, l'amplada d'aquesta aura, el nivell de protecció davant de l'altre que cadascú tenia preparat. Perquè ens entenguem: Estàs pel carrer, i et demanen l'hora. L'aura serà més o menys ampla; te la relliscarà una mica l'altra persones però li donaràs, no t'has d'obrir pas més, ni ha de saber res més de tu que l'hora. Una altra situació seria en presència "seva" (aquí que cadascú posi a qui vulgui). L'aura de la persona que estem anal·litzant, si és sincera i està realment "perdut", tindria una aura tan minsa que potser esdevindria inapreciable ... S'entén ? Ara se m'ha acudit una altra aplicació d'aquest artilugi: saber si l'altra persona té una aura tan fina com la teva ... si és recíproc, vaja.

Crec que és dia de visualitzar "Manual d'Amore". Ho sé, hauria d'haver vingut a buscar-la, però em sembla que necessito un parell de bufetades ben donades i que aquest pel·lícula me les pot donar. No se si es l'avantatge de estar tot el dia envoltat de tius: els problemes emocionals no es resolen de manera mèdica, a mode de psicòleg, o sí ? Amb compartir unes estones i riures inacabables i indescriptibles n'hi hauria d'haver prou. Però no ...

2 Comments:

Alls cuits mai couen deia...

akesta pel·lícula té taranyines, em vas dir que no la miraries...

:(

Unknown deia...

La cita ve de la peli, però la he treta d'un altre blog que la va citar, no pas jo.

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain