dimecres, 3 de maig del 2006

Sau - El tren de mitjanit

Sovint em sento atrapat
pel meu propi malson
i tinc ganes de cridar,
cada dia en algun lloc
surt el tren de mitjanit.

Hi ha poetes que s'han perdut
pintant graffitis a les seves parets
molta gent que es troba sola
cada dia en algun lloc
puja al tren de mitjanit.

Sovint em sento enganyat
quan em veig en el mirall
no en tinc prou amb somniar
necessito desfer-me
d'aquest pes que em lliga el cor.

Hi ha sirenes que estan cantant
la llegenda d'un vell mariner
molta gent que es troba sola
cada dia en algun lloc
puja al tren de mitjanit.

Si ets llunàtic i estàs espantat
si vius als núvols i estàs deprimit
si la boira ja t'ha acompanyat
cada dia en algun lloc
pots pujar al tren de mitjanit.

N'he conegut molts com tu i jo
és bo saber que no estem sols,
això és bo.
No sempre s'està de sort
no sempre trobaràs el mar darrera el port.

Hi ha Julietes buscant Romeus
hi ha princeses que busquen dolor,
si tens el cor solitari
cada dia en algun lloc
puja al tren de mitjanit.

Si ets llunàtic i estàs espantat
si vius als núvols i estàs deprimit
si la boira ja t'ha acompanyat
cada dia en algun lloc pots pujar
al tren de mitjanit.

1 comentari:

Anònim deia...

Ahir tenia al cap la canço de boig per tu...i aquesta seria la seguent que em vindria al cap... :)

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain