dissabte, 12 de novembre del 2005

Uoooo !!!

Doncs supero més del triple del positiu permès per a conduïr, torno del Clap, he passat per l'Innobar, i ...
Començant tot moix pq fins a les 12.00h tenia temps per a entregar un comentari i un resum sobre una conferència he aconseguit despertar.
Gràcies al sou que he obtingut avui he decidit tirar per la borda tot el que tenia com a principi: 4 o 5 xupitos (diria q n'eren 4, 2 de tequila i 2 d'Orujo) 2 cerveses (havia de provar la de Desperados, consell de la Berta) i de cap al Clap per fer un cubata amb en Rugge de Bailey's amb Melody (ell no s'ho agafa això ni de conya; gràcies Marçal). Després de trobar-me amb: La meva qsineta i en Jack (i parlar llarga i distesament en anglès i am la torta am la música a tope ... ), durant la conversa m'ha semblat veure al Sr. Ferran i a la Sara Rancaño !!!! Bé, després de parlar amb en Jack sols he pogut retrobar a en Ferran ... d p.mare. Amb la Rancaño sols eh aconseguit donar una volta pel Clap i no l'he trobada ... mrda ... tb hem vist an Gerard P., a en Mr. Brown, al Sr. Albar, a en Pinyu, a en Curnet, al Sr. Chaves, ... tothom !!!!
Ho sento, potser hi ha un munt de faltes i la redacció no s mol lògica però .. no hi puc fer més ... GriGri, cuando lo necesites me llamas, no antes.
Per cert ! de tornada, am la Berta, la Laura i en Rugge ... m'han fet un regal (en Rugge, vaja): Superventas 2001 CD Dance !!!! ostia .. i va i em posa la de One More Time ... no és la millor versió però en aquest estat en el que estic això no compta ... GENIAL ! i després una mica de Gigi, una mica de Naive, una mica de Summer Project, ... una mica de TOT !
Com que el tinc he aprofitat per posar-me el CD ara al Winamp i estic disfrutant de la sessió.
Tots sabem que demà repetirem !!! o no ...
Bona nit a tots els que em llegiu (tots) i moriu-vos als que us ho mereixeu (q sou més d'1).

P.D.: De veritat que no m'aguanto ...

4 Comments:

Ella deia...

Sembles feliç. M'encanta.

Unknown deia...

;* !

Mireia deia...

jajajajjaj estas com uan cabra Pol! ja saps q t'ho dic carinyosament...me'n alegro per tu q t'ho pasessis tant bé. un petonas!!

Unknown deia...
L'autor ha eliminat aquest comentari.

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain