dimarts, 14 de novembre del 2006

Luce lo que rima

La història ha anat així:

  • 1. He entrat a Barrapunto i m'he interessat per aquesta historieta.
  • 2. La lectura m'ha dut aquí , aquí i aquí.
  • 3. Això m'ha permès revisar què és escriure una autobiografia a la Wikipedia (sí, autobiografia), i m'he esgarrifat amb la persecució d'un blogger que, com jo (a vegades), sols preten desenmascarar.
  • 4. I finalment he pogut resumir tota la informació obtinguda en un refray (dels que li agraden a l'^eMMa^):

    Si eres poeta
    y versos compones
    bájame la bragueta
    y tócame lo que rima

0 Comments:

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain