dilluns, 27 de novembre del 2006

Fan falta molts mesos ... (II)

Finalment ha arribat, el segon aniversari ja està aquí i ens ha agafat empantanegats a tots.
Hem celebrat un aniversari que ha acabat fa uns moments; al Sibarita, 26 persones; apoteòsic !
Rememoro que aquesta celebració, la del blog, no és el més important:


Dormiré tranquil tot i tenir tot això a fer; ha estat un dia complert (exent de festa i ressaca) en el que hem compartit estona amb els més "allegados" (en català? propers no val). Us estimo.

birthday-cake-candle


Em rondes, i me'n enric, però no ho disfruto. Aquella energia que m'insuflaves pel sol fet de voler compartir amb mi la teva vida tampoc m'agrada (bé, el que no m'agrada és que ja no la tinc, tu...). Crec en l'autonomia, però no és una energia amb tant poder calorífic. Merda. I jo que crec en la independència i en un mateix i resulta que...

Recordem #

0 Comments:

Music sounds better with you, baby

Cita: Otros muchos me han mostrado también que las únicas barreras están en nuestra mente. at El Sentido de la Vida
Màxima: Dentro de 20 años no te arrepentirás de lo que hiciste, sino de lo que no te atreviste a hacer by Mark Twain